CONCRETE REPAR

PROBLEMA

De când a fost descoperit în urmă cu peste 100 de ani, betonul combinat cu armătura cu fier a fost considerat un material etern și versatil, utilizabil pentru a crea lucrări și structuri impunătoare, clădiri de valoare arhitectural-inginerească, precum și lucrări obișnuite de valoare modestă. Această convingere inițială, combinată cu relativa ușurință de producție, a generat o dezvoltare rapidă în utilizarea betonului armat, produs urmând reguli de compoziție, producție și proiectare uneori imprecise, care au determinat o calitate generală a conglomeratelor care este adesea slabă și nu foarte rezistent.
Această abordare, combinată cu necunoașterea formelor de degradare extrem de degenerative, în majoritatea cazurilor de origine naturală, au atacat și deteriorat zi de zi betonul armat, prevenind durabilitatea multor lucrări în timp.

SOLUȚIA

Acestea fiind spuse, este logic de înțeles că, pentru a realiza lucrări durabile în beton armat, trebuie prevăzute controale stricte de calitate în sectorul producției de beton pentru a satisface nevoile proiectantului, care la rândul său trebuie să țină cont de nu doar caracteristicile structurale dar si ale mediului mai mult sau mai putin agresiv la care este expusa lucrarea. În plus, implementarea acestora trebuie efectuată cu precizie în ceea ce privește compactarea, grosimea învelișului de beton, condimentarea, rosturile de construcție etc. Inainte de a trece la recuperarea betonului deteriorat este insa necesara cunoasterea temeinica a tuturor cauzelor posibile de deteriorare printr-o analiza diagnostica corecta, care nu poate fi efectuata doar prin investigarea aspectului suprafetei, ci trebuie investigata, ca pe cât posibil, în detaliu.

AVANTAJ

Produsele și tehnologiile rezumate în CONCRETE REPAR constituie instrumentul specializat pentru elaborarea și realizarea construcțiilor, reparației, restaurarii, consolidarii și protejării lucrărilor și/sau structurilor din beton în condiții de siguranță și testate pe scară largă, pe baza cunoștințelor de tehnologie și „terotehnologie” (știință) a ciclului de viață) a materialelor, pe cercetare, pe peste treizeci de ani de experiență și pe o atenție deosebită acordată nevoilor și cerințelor identificate în frecvența zilnică a șantierelor mari de infrastructură și industriale: poduri și viaducte, tuneluri, sisteme rutiere și hidraulice, baraje, docuri uscate, docuri, linii subterane, aeroporturi, drumuri si autostrazi, cai ferate, lucrari fluviale, gazoducte, conducte de petrol, apeducte, structuri de roca, canalizare, statii de epurare si eliminare a deseurilor, pardoseli si instalatii industriale in general.